Het is eigen aan de technologiesector dat stilstand er overeenkomt met achteruitgang. De evoluties in deze sector volgen elkaar in snel tempo op, zo snel zelfs dat het tempo niet altijd bij te houden is. Een bedrijf als Electronic Arts Inc. (EA) kan er van meespreken. De video-game industrie wordt gekenmerkt door een leegloop die haar gelijke in de geschiedenis kent. Bedrijven als Electronic Arts hebben alle moeite van de wereld om de topontwikkelaars aan te trekken én te behouden die noodzakelijk zijn om een rol te blijven spelen in de sector. Makkelijker te ontwikkelen De talent drain is zo groot dat zelfs big-game veteranen – mensen met enkele 10talle jaren ervaring – hun heil elders gaan zoeken. Dat leidt tot anarchie in de gaming-wereld, iedereen gaat namelijk mobiel. De mensen met ervaring werken nu aan de verdere ontwikkeling van mobile platforms zoals Apple Inc. (AAPL)’s iOS. en Google Inc. (GOOG)’s Android. Op de Game Developers Conference in San Francisco was dan ook 1 grote klaagzang te horen. De gaming-wereld beseft dat ze zich zullen moeten aanpassen aan de veranderde omstandigheden op de markt, maar het blijft moeilijk om een supertanker een bocht in een zwembad te laten maken. >>> Download GRATIS van onze 3D Printing KOOPTIP: KLIK HIER