(ABM FN-Dow Jones) De Amsterdamse beurs gaat donderdag met verlies openen. De future op de AEX noteerde minder dan een uur voor opening krap een half procent in het rood. Sales trader Gert Berendse van ING noemt de handelsgesprekken tussen de VS en China en de slechte Japanse exportcijfers als belangrijkste reden voor het sentiment vanochtend. […]

Limiet bereikt

Gratis registreren - Ontdek meer Slim Beleggen!

Je wordt tevens aangemeld op de Slim Beleggen Nieuwsbrief