Berichten over "Aandelen"
-
Amerikaanse buybacks beginnen op te drogen…
-
Goldman Sachs: “11-jarige Bull Market is voorbij”
-
Een Bear Market zonder een recessie?
-
Stoxx 600 binnen 3 weken van een 52-weekhoogtepunt naar een 52-weekdieptepunt
-
‘Verkopen uit paniek is geen goed idee’
-
De goudmarkt beschikt over een potentieel van minstens 30%
-
Energieaandelen waren sinds het jaar 1941 niet meer zo goedkoop
-
Zet de koers van Apple binnenkort een stapje terug?
-
Coronavirus en mijn beleggingen
-
Amerikaanse aandelen zijn zwaar overgewaardeerd
-
Is er bij Microsoft sprake van een herhaling van het jaar 2000?
-
Het belang van Apple en Microsoft in de S&P 500 is angstaanjagend groot